Volgers

Volgers

donderdag 17 maart 2022

twee maal

Mijn man kwam terug van een rondje kringloop. Met een aankoop,die we niet kenden. Een usb-lampje,nog nooit eerder gezien. Wel gemakkelijk,want hij heeft de grote lamp boven de tafel aan. Zelf zie ik juist beter met een schemerlamp achter mijn rug. Een gemak dus. Een dag later kwam de bestelling bij een prettige internetwinkel. Meestal hebben die een klein "cadeautje" bij de bestelde producten. Ik heb al stenen hangertjes weggegeven aan buurkinderen. We schrijven nog met hun balpen.Deze keer was het een klein usb-lampje.......Wonderlijk. Zo weet je niet van het bestaan van die dingen. Dan komen ze ineens dubbel aanwaaien.Maar wel fijn. Ik kan ze ook als mini-schemerlampjes gebruiken.

6 opmerkingen:

  1. Nee ook nog nooit van gehoord. Handig dingetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen tablet of laptop maar een desktop, en ik zie mij in gedachten langs de kast (naast me op de grond) naar mijn stoel lopen... je wrikt zo'n ding elke keer uit het usb-station. Dat gaat hem niet worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder zeg, dat je er nu ineens twee hebt! Ze lijken me wel heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog niet eerder gezien. Zeg maar nee, dan krijg je er twee!

    BeantwoordenVerwijderen