Volgers

Volgers

woensdag 30 maart 2022

schoon en opgeruimd.

Vanochtend maakte ik samen met mijn hulp de boekenkasten schoon. Zij vond,dat ik veel boeken had. Ik weet,hoe weinig er maar over zijn na, alle weggeef-rondes.Ook vanochtend maakte ik nog een stapeltje voor de kringloop.Alleen boeken,die ik vaker lees of ga lezen,bewaar ik . En met de aanschaf van nieuwe boeken ben ik heel kritisch..... Nu er elke week weer een bibliotheekbus in het dorp staat,kan ik weer lezen,wat ik wil. Elke keer een stapeltje gereserveerd leesplezier.Het fijne van de bus is de lange leentermijn van 6 weken. Dus kan ik een keertje niet ,net in dat ene uurtje,dan komt het de volgende week wel. Trouwens mijn man is ook al eens boeken gaan wegbrengen/ophalen.....Voorlopig zijn de boekenkasten weer schoon. En is er ruimte voor nog een enkele bijzondere nieuwe aankoop.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb ook stapels weggegeven. Nu lees ik alleen nog e books. Maar ook in de kast staat nog genoeg. Moeilijk leesbaarvoor mij. Ik ben nu blij met de nederlandse e book uitleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is hier hetzelfde. Veel weg maar ook heel veel over en bijna niets nieuws meer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik deed met mijn verhuizing jaren geleden veel weg. Maar er kan nog meer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, Izerina, ik zie op de foto van je boekenkast een aantal boeken die ik ook heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Netjes, hoor! :-)
    Bij mij ook: als er een boek bijkomt, moet er een boek weg. Anders wordt het teveel.

    BeantwoordenVerwijderen