Volgers

Volgers

zondag 19 juni 2022

onwezenlijk

Bijna dagelijks had ik contact met mijn zus. Via facebook,whatsapp of telefoon. En al bijna 40 jaar,sind het verongelukken van mijn ouders het uitgebreide telefoontje op zondagochtend.Maar nu had ik sinds mijn berichtje van vrijdagmiddag niets meer gehoord van haar. Mijn schoonzus belde me zaterdag dat ze geen gehoor kreeg. Nu had mijn zus wel eens perioden,dat ze even rust wilde.......Maar vanochtend appte ik haar dochters. Die kwamen er achter,dat ze ook al sinds vrijdag niets hadden gehoord van hun moeder.Even stelden we onszelf gerust met de gedachte aan een KPN-storing. Maar ik wist wel beter. De oudste dochter ging kijken met haar man. Helaas,mijn zus lag dood in haar stoel al 36 uur.. Waarschijnlijk een hartstilstand op vrijdagavond.Een heel moeilijk moment voor mijn nichtje.36 uur hitte verandert iemand. Ik hoop,dat ze het beeld een keer van haar netvlies krijgt. Het is nog onwezenlijk.Ik zal mijn zus heel erg gaan missen.

16 opmerkingen:

  1. Ach wat moeilijk om je moeder zo te vinden. Veel sterkte met het verlies van je zus, waar je zo veel contact mee had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met het verlies van je zus en sterkte de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend verdrietig allemaal. Voor de dochters, maar zeker ook voor jou. Gecondoleerd, Izerina en heel veel sterkte gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een naar bericht. Veel sterkte voor jou en de jouwe Izerins. Pff ik weet niet veel behulpzaams te bieden . Gecondoleerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat verdrietig. Ik wens je veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd. Wat verdrietig en ontzettend tragisch om zo te overlijden. Sterkte voor jou en ieder die haar lief was.
    Ik lees je af en toe via Vlasje maar reageer nooit. Nu voelde ik wel de behoefte dit even te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach wat ontzettend naar voor jou en ook voor haar dochters; we gaan allemaal een keer, maar dit is wel heel verdrietig, zo plotseling en zo alleen. gecondoleerd, Izerina, en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd met het verlies van je zus. Wat je aanvoelde klopte helaas. Sterkte deze week met alles wat nog volgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat een heftig nieuws, Izerina! Heel veel sterkte voor jou en alle andere dierbaren. Dat jullie alle liefde, warmte en troost bij elkaar mogen vinden die nodig is om dit grote verdriet te kunnen dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooo wat erg. Dit is echt heftig om mee te moeten maken. Heel veel sterkte en dat jullie maar veel troost bij elkaar mogen vinden. Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och Izerina, wat triest, gecondoleerd met het verlies van je zus. Heel veel sterkte voor jou en alle andere nabestaanden. Een knuffel vanuit het hoge noorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, wat naar Izerina. Gecondoleerd met het verlies van je zus. Ik leef heel erg met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat erg voor je nichtje, om haar moeder zo te vinden.
    Heel veel sterkte allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gecondoleerd. Wat een gemis zal het worden. Vooral omdat je beiden het verlies van jullie ouders konden delen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gecondoleerd! Wat was dat schrikken en wat een gemis!

    BeantwoordenVerwijderen