Volgers

Volgers

zaterdag 4 juni 2022

wonder middel

Sinds ik een maand geleden te enthousiast in de tuin werkte,had ik steeds meer pijn in de rug. Zelfs mijn ochtendwandelingetje hielp niet meer."Ik heb druppels om te wrijven. Wil je ze eens proberen?". vroeg de buurvrouw. Ik had nog nooit van dat natuurlijke middel gehoord. Ze masseerde mijn rug en ik rook naar een pepermuntje...... De volgende ochtend was er een wonder gebeurd. Geen pijn.Ik kocht meteen een buisje en ook eentje voor een vriendin met lage rugpijn. Ik vertelde mijn verhaal en smeerde haar in. Eind van de middag kwam een appje "Het helpt echt. Ik heb het intussen aan twee andere vriendinnen doorgegeven".Zo werkt mond op mond reclame. De voorraad bij de dorpsdrogist zal snel slinken. Maar ik hoop,dat ook de andere mensen minder pijn hebben.

7 opmerkingen:

  1. Ik zweer bij Spiroflor gel van VSM.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal het ook eens op pijnlijke plekken smeren, gebruik het wel voor verstopte neus en hoofdpijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het je geholpen heeft! Ik ken het spul, het is inderdaad een soort wondermiddel (en ik ga het gauw weer toevoegen aan mijn huisapotheek nu!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ken het niet,maar lijkt me wel fijn in huis te hebben mocht je dit soort rugpijn hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn zoveel wonderen te ontdekken in simpele voeding!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik schreef het ook op voor vriendlief. TZT. Hopelijk blijft hij boorlopig vrij van rugpijn. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen