Volgers

Volgers

zondag 7 augustus 2022

yoga

Maanden geleden las ik tijdens mijn ochtendwandelingetje een poster. Bij de eerste regel dacht ik "Oh leuk,er komt yoga in het dorp". Toen ik doorlas,begon ik te grinneken. Wat een aparte manier om mensen er aan te herinneren hondenpoep van eigen hond op te ruimen.Er hangen wel meer aanplakbiljetten,maar die zijn op gebiedende toon. Trouwens of al die aansporingen ook echt helpen? Hier zijn gratis opruimzakjes en in sommige straten afvalbakjes. Maar sinds de grote ondergrondse vuilcontainers afgesloten zijn neemt de hoeveelheid hondenvuil weer toe. Ik weet ook niet of mensen,die de namen van de yogaoefeningen niet kennen,de humor van deze poster inzien. Als Merle nog had geleefd,was ik beslist een keer op die manier gaan opruimen.

6 opmerkingen:

  1. Heel grappig! Het is wel yoga voor gevorderden op de plaatjes te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, wat een leuk idee! Dit is inderdaad heel wat aardiger dan al die gebiedende bordjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al er is maar eentje die grinnikt en wel opruimt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een van de grootste ergernissen van menig persoon denk ik. Wel een leuke poster trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen