Volgers

Volgers

zondag 28 augustus 2022

allemaal toeval.

Mijn man had donderdag van een bepaalde fotoshop lensdoppen ontvangen. Vrijdag komt er van die shop een doos. Hij snapte er niets van,want hij had niets besteld.Wij maakten de doos open en er zat een heel duur fototoestel in. Gelukkig met een rekening. Daarop het telefoonnummer van de mevrouw voor wie het bedoeld was. Een telefoontje resulteerde in paniek.Ja een uitgave van 5000 euro en dan gaat het mis.........Mijn man had de suggestie "Zeg maar dat de fotoshop het toestel komt halen hier. Zoiets duurs ga ik niet opsturen". Ging een klein uur later de telefoon. Die jonge vrouw. Haar ouders hadden hun als eind van hun vakantie besloten,nog een paar dagen naar Vlissingen te gaan. Ze waren aangekomen en wilden het pakje wel op komen halen. De beste oplossing.Iedereen blij. De ouders kwamen en we raakten aan de praat. Bleken wij vroeger vlak bij elkaar gewoond te hebben.......Toen ik gisteren thuis kwam,was er een enorm boeket bezorgd. Van de fotoshop. Met dank voor de eerlijkheid en alle moeite. Zoiets vezin je toch niet.

9 opmerkingen:

  1. Dat is wel weer heel toevallig ja. Wat lief van dat boeket ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat jullie contact konden maken met degene waar het toestel voor bedoeld was. De fotoshop zal zeker heel blij zijn geweest met jullie maar toch attent dat zij een bloemetje stuurde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig verhaal. Word je toch helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja. Goed dat het zo is afgelopen. Je hoort zulke rare dingen waarmee je in de problemen kumnt komen. Ik heb me daarom voorgenomen geen vreemde pakjes aan te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne mensen allemaal, jullie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het allemaal goedgekomen is! en ook mooi van de fotoshop dat ze er toch ook nog extra aandacht aanschonken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is goed afgelopen, en hoe toevallig dat jullie dicht bij elkaar hebben gewoond, nou moe!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat attent! Van jullie, van die ouders, van de fotoshop... Mooi verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie post. Ik word er helemaal blij van.

    BeantwoordenVerwijderen