Volgers

Volgers

dinsdag 15 december 2020

anders

Zo'n twee jaar geleden ging ik naar stoelyoga voor ouderen. Het was fijn. Nu kwam er een nieuwe lerares met een pittiger programma. Het lukte me soms niet om de oefeningen mee te doen. Bovendien draaide ze regelmatig muziek en twee geluidsbronnen kan ik niet verwerken. Toen ik vorige week even dacht,dat de meniscus weer opspeelde,maar het de yogaoefeningen waren,besloot ik te stoppen.Dus meldde ik me maandag af,niet wetend,dat er nu helemaal geen les gegeven mag worden..........Er is nog meer anders. Uit angst voor gesloten winkels stond er gisteren een rij bij de molen tot op de stoep. Dierenvoer en zakken vol meel om brood te bakken in de verlengde vakantie. Maar misschien blijft deze zaak wel open,officieel kan dat.........Ook anders wordt de jaarwisseling. Ik was bij een overbuurvrouw en we bespraken een mogelijkheid tot "goed nieuwjaar"wensen om 24.00. Misschien allemaal vanuit eigen voortuin naar elkaar zwaaien,roepen en proosten. Er zal minder geknal zijn,maar alle kinderen en ouderen met plezier in vuurwerk hebben zakken vol categorie 1 spul gekocht. Dat maakt ook herrie voor een honden/kattenoor.Maar er is nog diazepam voor de hond........Ik hoop wel,dat de mensen er een mooie avond van maken. Want hoop hebben we allemaal nodig................ foto van de website van de molen.

5 opmerkingen:

  1. Ja, laten we gewoon maar het beste van maken. Het begint me al aardig te lukken. Kaarsjes en lichtjes in huis doen soms wonderen. Een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is even 'resetten' hoe we deze maand doorkomen. Hoop is mooi, want het kan alleen maar beter worden volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop doet leven is het oude gezegde. Mooie molen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die yoga lijkt mij meer op gymnastiek op muziek als waar yoga in principe voor bedoeld is. Maar kan op zich natuurlijk kwaliteit hebben. Jammer dat het voor jou knie niet werkte. Dan moet je misschien toch een ander soort 'yoga zien te vinden. En ik hoop dat het bij jullie een goede en mooi eindejaar gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, we gaan er gewoon wat van maken het komende jaar. We zijn supercreatief en flexibel geworden, dus genoeg reden om nog steeds hoop te hebben. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen