Volgers

Volgers

woensdag 8 september 2021

genieten

Mijn favoriete soap is weer begonnen op tv. Op facebook had ik tijden geleden gelezen,dat de serie al draaide in de VS. Ik was bang,dat het hier gestopt was. Gelukkig "Alaska the last frontier"wordt weer uitgezonden. Ik geniet van de natuur en hun zelfvoorzienend leven. Al wordt het wel steeds luxueuzer........De serie is nu anders,leuker. Door de corona situatie werden de camera-mensen naar huis geroepen. De Kilchers filmen zichzelf.Daardoor zijn ze veel opener in hun doen en laten. Bovendien zie ik meer van hun leven in huis. Wat ze koken/bakken,hoe het er binnen uitziet.Daar was ik al die jaren nieuwsgierig naar...... Als ik jong en gezond was,zou ik best zelfvoorzienend willen leven. Maar niet in een land met zoveel kou en muggen in de zomer. Een jonge Poolse vriendin woont de hele zomer in een soort weekendhuisje met grote moestuin. Ik krijg foto's te zien van potten vol inmaak-groenten,paddestoelen uit het bos en wildplukgerechten. Zoiets zou me wel wat lijken.

8 opmerkingen:

  1. Ik geloof dat wij er een tijd geleden ook regelmatig naar keken maar ik kijk de laatste tijd nog maar heel weinig.
    De sport begint te overheersen en daar heb ik niet zoveel mee. 😏

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het helaas nog nooit gezien, maar het lijkt me een aanrader. Ik hou ook van zelfvoorzienend, maar dat is voor mij ook niet meer haalbaar. Ik volg een aantal blogs van mensen die dat proberen te doen. Ik ga ook eens kijken naar jouw favoriete serie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Judy, welke blogs zijn dat dan? Die lijken mij erg leuk!

      Verwijderen
  3. Oh, dit lijkt mij ook een leuke serie zeg! Waar kan ik die vinden?

    BeantwoordenVerwijderen