Volgers

Volgers

dinsdag 28 september 2021

heerlijke herfstdag

Wat een heerlijke herfstdag. Vanochtend vroeg was het zo fris,dat ik meteen goed wakker werd.Een paar uur later op de fiets was het al iets warmer. Ik kom op weg naar de yoga langs een pleintje met mooie oude bomen. Het valt me op,dat ze nog redelijk groen zijn.....Bij de bijna privé-yoga waren we maar met twee mensen. Het is zo'n lieve juf. Ze zoekt dan oefeningen,passend bij en goed voor onze kwaaltjes.Fijn,dat zo'n soort les bestaat.Eenmaal thuis was het tuin-tijd. Even in het niet al te warme zonnetje zitten. Ik geloof niet meer,dat er nog vitamine D aangemaakt wordt. Maar het is genieten van de zonnestralen.......Ik ben net terug van de kaasmevrouw op het andere pleintje. Toevallig stonden haar twee klanten met eigen kaasdoos er tegelijk. Dat was weer een boeiend gesprekje........ De restjes bramen waren genoeg voor geleipuddinkjes. En de laatste druiven smaakten zoet. Laat nu het koelere weer met de waarschijnlijk nodige regen maar komen.

7 opmerkingen:

  1. De regen komt morgen, maar wie dan leeft wie dan zorgt. Vandaag heb je genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! Heerlijk hè? Ik heb er ook van genoten: in de zon gezeten en gewandeld. Ik ben vandaag wel 4 uren buiten geweest.
    Fijn dat je er ook zo van kon genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik heb in de zon gefietst... dwars door de stad en terug. Was niet de bedoeling maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om al naar huis te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O heerlijk he. Wij hebben er ook nog zo van kunnen genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat er ook gaande is, de schoonheid van het leven blijft gewoon doorgaan. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk uit naar de herfst, mijn favoriete seizoen. En de planten kunnen wel wat water gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen