Volgers

Volgers

dinsdag 14 januari 2020

verschil



Al een paar nachten had ik slecht geslapen. Ik merkte gisteren humeurigheid. Concentratie op een boek was minimaal. Het was een hang-dagje met maar kleine wandelingen Dus ging ik vroeg naar bed.
Na 9 uur goed slapen werd ik uitgerust wakker. Wat een heerlijkheid. De regen kon me niet deren. Regenjas aan en naar buiten. Eenmaal thuis maakte ik een lekkere ontbijtpannenkoek.  Kopje thee,kaarsjes aan en eten bij de warme kachel. Ik hoorde mijn natte jas druipen. De afgedroogde hondenvacht rook toch nog een beetje. Het hoorde er bij vanochtend. Wat maakt goed slapen dan een verschil

6 opmerkingen:

  1. Dat maakt zeker een verschil, als je goed geslapen hebt. Heerlijk, een ontbijtpannekoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een goede nachtrust doet wonderen! Daar knapt een mens van op. Fijn dat je je nu weer beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het beste medicijn (weet ik uit ervaring).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook niet zo'n beste slaper, lekker slapen is onontbeerlijk voor een goede dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje 9 uur slapen ,ik ben jaloers hoor .Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik ooit een hele nacht door geslapen heb .Elke anderhalf /twee uur word ik wakker .Soms 4/5 keer naar het toilet pff en dan vind ik het gek dat ik zo moe ben

    BeantwoordenVerwijderen