Volgers

Volgers

woensdag 19 december 2018

voorlezen





Weer was ik gisteren de enige met yoga. Met als voordeel, dat de lerares de oefeningen speciaal voor mij uitzocht. Rug,ogen,alles kreeg aandacht.
Bij de ontspanning werd er deze keer voorgelezen. Een verhaal, passend bij de kerstgedachte.
Het was heel apart. Heerlijk liggend op mijn kleedje in een schemerige ruimte hoorde ik het verhaal van de kleine ziel aan. Het had iets veiligs en vertrouwds. Net als het voorlezen in mijn kindertijd.
De gedachte achter het verhaal en soms ook de humor kwamen me bekend voor. Later hoorde ik, dat het  een  kinderboek van Neale Walsch was. In de tijd, dat ik zijn boeken las, was ik altijd benieuw, hoe hij voor kinderen schreef. Nu weet ik het,heel leuk.
Helemaal ontspannen ging ik naar huis. In mijn tas twee gelukskoekjes, ook eentje voor mijn man. Ook dat was weer zo'n aardige attentie.

4 opmerkingen:

  1. Wat bijzonder, dat moet wel een heel lieve juf zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder zo’n ervaring.
    Fijne dagen. Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat klinkt dat fijn! Zo stel ik me een yogales ook voor: dat je daarna helemaal ontspannen naar huis gaat.

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen